dimarts, 26 de juliol del 2011

MITJA PER RELLEUS (MATARÓ) I CURSA DE SANT JAUME DE GIRONELLA

El Dissabte dia 16 de Juliol vam anar a fer la mitja per relleus de Mataró on es corria en equips de 3 corredors. Varem fer 2 equips, en un era la Lidia, el Julio i el meu pare i en el altre equip era el Ramon, l'Albert i jo. Corriem per aquest ordre, cada un feia uns 7 km aproximadament donant 6 voltes a un circuit de 1.170 metres. Feia bastanta calor, pero hi havia avituallament cada volta si en volies. Tenia molts nervis ja que cada equip tenia un chip que es portava lligat al tormell i quan acabava el company ens el teniem que canviar tant ràpid com fos possible, va ser una experiencia nova i molt divertida. Quan em va tocar correr ami debien ser a 10 minuts per les 20h, ja havia baixat una mica la calor pero hi havia aquella forta humitat que hi ha al costat del mar. Vaig començar a correr i avançava gent per tot arreu, semblava que voles, molta d'aquesta gent feient encara el segon relleu i ja portaven 3 o 4 voltes i jo estava ben fresc. Al ser voltes no sabia qui anava a davant nostre i qui a darrera per portar un control, aixi que vaig anar a fondo tot el que podia a intentar avançar al maxim de gent possible, mes d'un el doblava a cada volta que feia ja que em fixava amb les semarretes per distreure'm i no pensar en el cansament. Lu maco de fer voltes es que cada volta que fas et trobas amb els companys i t'animen a que les forces no demorin i et va ajudant a seguir corrent fort. El meu pare tambe feia l'ultim relleu com jo. La ultima volta em van vindre a buscar el Ramon i l'Albert i vam fer un sprint d'uns 300 metres que em va rebentar, però vam aconseguir la 8a posició ja que portava un enganxat que gracies al sprint li vam treure uns 10 segons. Finalement vam quedar 8ens de la general i 5ens de la categoria amb un temps final de 1:16:18. El equip del meu pare van quedar els 109 de la general i els 23 de la categoria amb un temps final de 1:44:46. Em va agradar molt i m'agradaria tornar a repetir una cursa en equips, es igual la distancia i a on la fem, l'important es el companyerisme i que ens ho passem tots molt be. En acabar la cursa i com no podia ser d'una altre manera vam anar a sopar de tapes en un restaurant allà a Mataró.





El Diumenge 24 de Juliol vaig anar a fer la cursa de Sant Jaume de Gironella de 5,4 km. Vam baixar uns 10 corredors del club atletic Berga, feia temps que no feia una cursa on fossim tants, aixi que aixo significa que el club està ben viu i que no va en decadencia. Després d'escalfar i veure que les sensacions no eren dolentes vam anar cap a la sortida. La meva intenció era intentar aguantar el ritme del grup de davant on hi havian corredors com el Guillem (del Manresa), el Noguera, el Dani Quintana (del Manresa), el Marichica, etc. Nomes sortir em vaig posar al costat del Guillem, el ritme era molt bo per mi, un pel lent i tot, em va extranyar, aixi que em vaig trobar de cop a davant tirant del grup, vam passar el km 1 a 3:11, i cada vegada es despenjaven mes corredors. Al km 2 el vam passar a 3:21, aquí ja ens vam quedar 5 corredors, el Noguera, el Guillem, el Dani, el Pol Raich i jo. En agafar el camí del costat del riu el Noguera es va posar a tirar de grup i va cambiar una mica el ritme, em vaig agafar al grup per intentar no perdre'l, vam passar el km 3 a 3:32. Llavors vam començar la pujada del costat del camp de futbol per l'urbanització deserta que hi ha allà, em vaig girar i vaig veure que anavem bastant sols els 5 que no venia ningú de sorpresa per darrera. A d'alt es va posar a tirar el Guillem i va cambiar el ritme, només el vam poder seguir el Noguera i jo. En arribar al km 4 a 3:37, i despres de passar algun moment de flaquesa els hi vaig cambiar jo el ritme, de tal manera que vam despenjar al Noguera, ens vam quedar el Guillem i jo. Al km 5 a 3:11 el Guillem em va cambiar el ritme i ja no el vaig poder seguir, vaig anar controlant al Noguera i finalment vaig poder quedar 2n de la general amb un temps de 18:08. L'any passat en aquest mateix circuit vaig fer 19:47. Vaig quedar molt satisfet de com em va sortir la cursa i també de que el Ramon Pera va quedar 1é de Veterano A perque su mereix i de que el Torrents va quedar 1e de Veterano B. Ara a preparar la Cursa popular de Baga i la de l'Espluga de Francolí, totes dues aquest Dissabte, una al matí i l'altre a la tarda per acabar ja la temporada fins al Setembre. Salut i km's!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada