diumenge, 3 de juliol del 2011

5KM DE BARBERÀ I ELS 10 KM DE PALLEJÀ

Aquest cap de setmana he tornat a doblar curses, la intenció era fer-ne 3 (amb la milla de Rubi), pero no hi ha hagut temps de fer-la. El Dissabte vaig anar a fer la cursa de Barberà, despres d'estar tot el dia treballant allà a casa d'un amic fent-li uns sostres de pladur i casi bé sense temps per escalfar ja que li vaig acabar just. La sortida una mica estreta, pero ben col·locat vaig poder arribar a la primera curva en la 3a posició, a partir d'aquí ja em vaig posar al meu ritme i vaig anar comptant els que em passaven ja que hi havia premi als 10 primers i jo hi volia ser-hi. Després del primer km ja estavem col·locats cada un al seu lloc, jo anava el 10é i el 11é estava bastant lluny pero no em podia encantar per no patir al final. Alla al km 4 vaig fer una apretada ja que tenia el 8é i 9é molt aprop, abans de entrar a les pistes d'atletisme per fer la arribada ja els havia avançat, pero un em va fer esprintar al final per no perdre la 8a posició. Finalment vaig entrar amb 17:06 (marca personal en 5 km rebaixant la de la Sant silvestre de Berga de 17:37) en la posició 8a de la general i 3r de la categoria. El Ramon també va venir, va fer 18:00 marca personal per ell també i el 15é de la general. Les dutxes amb vestidor individual tot perfecte, però el que no em va agradar va ser que van estar mes de 2 hores per fer el repartiment de premis i el sorteig de material, es va fer molt pesat. Els parcials al km van ser: 3:13, 3:23, 3:49, 3:34, 3:17.

El Diumenge, després de dormir a Barberà a casa dels nostres amics ja que era festa major i vam anar a dormir una mica tard, afegint la forta calor que vam passar que encara va costar mes de dormir, finalment crec que unes 3 hores si que les he pogut dormir. Hem anat cap a Pallejà sense esmorzar res i alla em esmorzat una mica. El moment que m'he possat a escalfar m'he donat compte que la panxa estava emprenyada i em feia bastant mal, m'he tingut que pendre un paracetamol, sense fer gaire res ja suava a raig fet, feia molta calor i una forta humitat. A la sortida m'he trobat al Antonio Sevillano que sempre em fa de llebre als 10 km ja que portem un ritme similar i ell es un rellotge et marca els 3:30 el km perfectes. Nomes sortir ja m'he posat al seu costat i he intentat no perdre ni un metre ja que a Olesa la semana passada vaig anar amb ell fins el km 6 i alla vaig perdre un parell de metres i ja no el vaig poder seguir. El km 10 em passat amb 17:52 a la 12a posicio, la cosa anava bé el ritme que portavem el podia anar aguntant i els mals que tenia al principi ja no els notava. Al km 7 he començat a perdre una mica, he punxat, pero per sort nomes han sigut uns 300 metres fins que m'he trobat a la Jessi que m'ha animat, ma dit que anava el 13é i que els tenia alla a davant que ja quedava poc, i aquests anims m'han anat molt bé ja que a partir d'allà he agafat la xispa que em faltava i he començat a recuperar, he avançat a dos nois de la meva categoria en un troç de pujada i a dos més un troç mes enllà, al arribar al km 8 ja havia tornat atrapar al Antonio que anava en progressió, sense pensar-ho l'he avançat, ell m'ha dit "bien corrido Xavi, bien corrido", ja ens coneixem de fa temps i m'anima molt ultimament a seguir millorant. Al km 9 he atrapat a un noi de la meva categoria i també sense pensar-ho l'he avançat, anava com una bala pero dins el meu cap pensava, "pataras d'aqui a 10 metres", pero quan arribava als 10 metres seguia el mateix ritme, quan he entrat als ultims 100 metres tenia el 7é davant i he fet un "sprint" (el garmin m'ha marcat que he fet 60 metres per sota de 3 el km) era en pujada l'arribada. He entrat a meta a la 7a posició de la general i 1é de la categoria senior amb un temps de 36:00. Els parcials al km han sigut: 3:26, 3:32, 3:36, 3:36, 3:38, 3:38, 3:35, 3:46, 3:37, 3:28. Ara a descansar i la setmana que bé torno a fer una cursa fora de Catalunya, vaig a fer els 10 km d'Andorra. Salut i km's!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada