diumenge, 6 de novembre del 2011

26ª PUJADA I BAIXADA A GUANTA (SENTMENAT)

Aquest matí he anat a fer per tercera a la meva vida la pujada i baixada a Guanta. La curiositat que les tres vegades que hi he anat he fet un circuit diferent per tant no puc comparar temps pero si ritmes. Despres de bastants dies plovent sabia que el terreny seria fangós, pero esperava poder correr be sense fer-me mal. A la sortida ens han comunicat que el circuit s'escurçava 1 km per tant seria de 11,3 km i no de 12,3 com el any passat. La sortida ràpida i en pujada i he buscat com sempre el refugi amb la meva llebre l'Antonio Sevillano que es un crack i a totes les curses que coincidim fem els primers km junts i ens expliquem el circuit i tal, llavors la majoria de cops no li puc aguantar el ritme i em despenjo com a passat avui, allà al km 3 on hi havien els trams mes durs de pujada m'he quedat. He arribat a d'alt a Guanta amb 25:18 minuts, nomes 3 segons mes ràpid que l'any passat que va ser de 25:21. Llavors a començat la baixada i he aprofitat que em trobava be per llençarme amb força i com ami m'agrada i he avançat 3 corredors fins arribar a la meta. Al final he arribat amb un temps de 0:42:35 amb una mitja de 3:48 i en la posició 10é de la general, entrant aixi dels 10 primers que tenian premi, per tant he tornat a pujar al podi després de 2 mesos de lesions i sense poder correr com ami m'agrada. Els parcials al km han sigut: 3:50, 4:01, 3:49, 4:37, 4:49, 4:41, 3:08, 3:08, 3:09, 3:25, 3:16, 3:40 (300 metres finals). He acabat molt satisfet ja que el genoll no m'ha fet mal i he pogut tornar a fer 3 km a 3:08 que es el ritme que necesito per poder millorar. La setmana que bé vaig a fer la Mitja Marató de Ripoll per tercer any consecutiu. No em proposo fer cap temps ni m'exigeixo res ja que des del dia 9 d'Abril que vaig fer la ultima i no ser com estare, em proposo acostar-me al temps del any passat que va ser 1:20:55 en aquesta mateixa cursa i si puc superar-lo. Salut i km's!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada