dissabte, 19 de novembre del 2011

5 MILLES NOCTURNES DE CERDANYOLA

El Dissabte al vespre vaig anar a fer per primera vegada a la meva vida les 5 Milles Nocturnes de Cerdanyola, uns 8,133 km em van sortir al garmin. En arribar a la cursa plovia i a sobre fosc se'm feia estrany correr una cursa en aquella situació. Despres d'escalfar amb la Lidia Pons, la Txell Calduch i el Sergi Rodriguez que ens van explicar una mica el circuit i la pujada final (durisima) vam anar cap a la sortida. Sortida que va ser en una baixada forta que a mes se li sumava que estava moll, aixi que era un perill, em vaig col·locar al cap davant a la sortida i nomes sentir el tret em vaig col·locar en primer lloc per evitar una caiguda, en arribar a baix ja em vaig col·locar al meu lloc i em vaig posar al meu ritme. Degut al nivell d'èlit que hi havia al capdavant on ja sabia que no hi havia res a fer ja que on hi han premis economics, els mateixos organitzadors ja porten els 10 primers de la general. El circuit m'ha agradat molt, hi havia molta gent animant i era tot el circuit urbà, amb alguna pujada, pero bastant ràpid. Al final he entrat a la meta despres de correr casi bé tota la cursa en solitari el 25é de la general amb un temps de 29:26. Els parcials al km han sigut: 3:13, 3:31, 3:38, 3:55, 3:37, 3:34, 3:46, 3:47, 3:23 (133metres). Ara a seguir entrenant i a preparar la semana que bé el cros de Sant Boi de 6 km. Salut i km's!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada