diumenge, 13 de novembre del 2011

MITJA MARATO DE RIPOLL

Aquest matí he anat a fer la meva 16a mitja marato de la meva vida i la 3a mitja de Ripoll consecutiva. Abans de la sortida ja tenia las cames cansades del cros que vaig fer ahir. A la sortida me posat al costat del Antonio Sevillano i volia intentar aguantar-li el ritme el maxim posible. La sortida ràpida i s'han fet 3 grups capdavanters, un grup de 6 a davant de tot on anaven els corredors d'èlit, llavors un grup d'uns 10 corredors on anaven els que farien al voltant de 1:15 de temps (ho dic perque conec a molts d'ells), i llavors anavem nosaltres amb un grup d'uns 7 corredors que anaven amb l'intenció de fer 1:20. A mida que passaven els km cada vegada la distancia entre un grup i l'altre era mes gran. Jo aguantava el ritme que posava l'Antonio al grup que era tota l'estona rondant els 3:40 al km. Jo sabia que aquest ritme amb costaria de aguantar-lo gaire estona ja que les cames avui no les tenia amb la força d'altres dies. Al km 5 he tingut la primera petita pajara, on m'he despenjat uns metres despres d'agafar aigua al avituallament, per sort s'havia despenjat un altre corredor que m'ha tornat a enganxar al grup, pero ja em començava a costar aquell ritme tant exigent. Al km 6 hem atrapat un corredor del grup capdavanter i s'ha quedat, i a pocs metres m'he tornat a despenjar del grup, aquest cop ja definitiu, ja que no em trobava amb la força necesaria per seguir aquell ritme he intentat a partir d'aquell moment acabar la cursa amb un ritme mes assequible. Anaven passant els km i jo estava ben sol, correr en solitari es fa molt pessat. Al entrar a sant Joan m'ha atrapat un corredor pero no li he pogut seguir el ritme. He passat al km 11,3 (on hi ha la catifa del xip) amb un temps de 43:02, millor que l'any passat que va ser de 43:49. Sortint de Sant Joan de les Abadesses m'han atrapat dos corredors, els hi he intentar aguantar el ritme i els hi he pogut aguantar un parell de km fins al km 15 aprofitant que la carretera era favorable. Al km m'ha tornat a vindre la pajara que cada vegada era mes forta i em fatigava molt, a partir d'aqui he fet tots els km al voltant de 4 i m'han anat passant corredors fins l'arribada. Al final he arribat a la posició 30 de la general i 6é de la meva categoria amb un temps de 1:22:04, pitjor que l'any passat que va ser de 1:20:55. Avui he après que no es pot ser tant exigent amb un mateix ja que estic segur que sino hagues fet el cros d'ahir la cosa hauria sigut diferent, pero ja esta fet i ja en tinc dos mes al sac, en total 123 curses (16 mitjas, 53 deumils, 6 milla, 48 altres distancies). Ara a descansar i recuperar el genoll que despres de dinar m'ha tornat a fer una mica de mal, espero que no passi d'aixo amb una mica de gel, dema estigui com nou. Els paricals al km han sigut: 3:33, 3:38, 3:47, 3:43, 3:45, 3:47, 3:53, 3:56, 3:59, 4:14, 3:52, 3:55, 3:40, 3:45, 4:02, 3:50, 4:07, 3:59, 4:04, 4:02, 3:53, 3:51 (159metres). Salut i km's!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada