diumenge, 19 de desembre del 2010

MILLA NADALENCA SANT VICENÇ DE CASTELLET



Dissabte dia 18 vaig fer la milla de Sant Vicenç per segon any consecutiu. En arribar allà vaig veure el que era fer una cursa al costat del riu a les 20h del vespres a -1º, jo estic acostumat a entrenar aquesta hora. Em vaig ficar a escalfar donan voltes pel circuit que tenia que fer i ràpidament em vaig trobar algun que altre company. La sortida hi havia un bon nombre de participants, em vaig posar a davant per sortir ben col·locat. Sortida molt ràpida on l'atleta del Barça, el Campoy, ja es destaca amb un sprint que no era aconsellable seguir.... El Jose (CA Manresa) i jo ens vam posar 2on i tercer al grup de derrera erem uns 4 corredors, anava molt còmode en aquell grup i en la segona volta tal com haviem pactat amb el company Jose, ell es va posar a tirar fort, jo em vaig enganxar al seu derrera i ens vam distanciar dels altres dos, en els ùltims metres anàvem tant ràpids que ja no vaig poder lluitar la segona posició i vaig entrar just derrera del Jose, molt contents tots dos ens vam donar una abraçada a l'arribada per celebrar que haviem fet podi i havia sortit com voliam les coses. Vam fer un temps final de 5:02, amb una mitja de 3:09 el km. Posició 3 de la general molt content. L'any passat vaig fer 5:29 i vaig quedar el 12, he fet una notable millora en aquesta cursa. En acabar aquesta cursa vam anar a la quina d'Avià passant abans pel frankcfurt a fer un mossec. El dia seguent tenia que fer la Berga-Queralt-Berga també per la marató de TV3.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada