diumenge, 26 de desembre del 2010

Cursa riu Ripoll










Aquest matí he anat a fer per primera vegada la cursa del riu ripoll de Sabadell. En sortir de Berga hi havia -6º a les 9h del matí, per sort la cursa era a les 11h. En arribar a les pistes d'atletisme de la J.A.S (Joventut atletica de Sabadell), no hi havia lloc per aparcar, tot ocupat i cues per agafar el dorsal, etc. Típica cursa més avall de Terrassa que hi han mínim 1000 corredors. He tingut uns 20 minuts per escalfar i fer uns quants estiraments, m'he adonat que les molesties a la cama dreta seguient fent de les seves i que el mal no m'havia passat despres de descansar 4 dies consecutius aquesta ultima semana. Per sort la xicota portava una crema tipo reflex que m'ha anat molt bé, ja que durant la cursa no m'ha molestat. La sortida sense catifa al terra m'he posat a davant per no perdre ni un segon en el tret de sortida. Hi havia molt nivell a davant per tant he decidit fer la meva i no volguer sortir a tope. El km 1 a 3:31, hem sortit de la pista coberta i hem passat per davant de les pistes de la JAS i cap avall direcció al costat del riu ripoll on es tenia que fer tota la cursa. El km 2 a 3:38. El km 3 a 3:48. El km 4 a 3:53. El km 5 a 3:53, aquí hem girat per tornar a fer el mateix recorregut en el sentit contrari, el que passava es que el camí era molt estret i a mida que anavem avançant cada vegada ens venient mes corredors de cara i en alguns trams era fins i tot dificil de passar ja que alguns corredors no respectaven els que venient de cara i no deixaven pas. El km 6 a 3:37. El km 7 a 3:40. El km 8 a 3:40, anava darrera d'un corredor que hem portava a ritme. El km 9 a 3:38, aquí ja deixavem el riu i enfilavem cap a les pistes d'atletisme per acabar la cursa. En entrar a les pistes m'ha adelantat el Antonio Sevillano i ha acabat un segon per davant meu, ja que en el Farell vaig quedar jo per davant seu, es un honor estar al nivell de poder competir a l'altura d'un corredor com ell. El km 10 a 3:41, entrant a la meta en un temps final de 36:59 a la posició 24 de la general. Aconseguint així nou record en 10 km. Ja he conseguit baixar de 37 minuts encara que sigui per un segon. El record que he superat es el que vaig fer a l'Octubre a Manresa (37:42). La nota negativa es que la molestia a la cama dreta en acabar la cursa m'ha tornat a emprenyar, aixi que demà tocara anar al fisió haviam si ens la treiem de sobre. Ara ja pensant en la Sant Silvestre de Berga. Salut i km's.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada