diumenge, 19 de desembre del 2010

PUJADA BERGA-QUERALT-BERGA



Aquest matí he fet, la cursa de muntanya de Berga que ha organitzat els mountain runners en benefici de la marató de TV3. Al matí feia molt fred i no sabia quina roba portar, al final m'he decidit pels pantalons curts i poca roba ja que feia sol i com que hi havia pujada sabia que acabariam suan de valent. Despres de dormir 3 hores i no haber menjat bé per sopar el dia abans he anat cap a la sortida. Sortida normal tirant carrer major avall, hem pujat per sant Francesc, cap a sant Marc, allà anava el 4art, els 3 primers els veia pero anavem pujant forts, jo portava el Galera enganxat a derrera i ens hem escapat, hem fet els corriols i direcció cap al portet, on a començat la part forta de la cursa he començat a notar molta debilitat, fatiga i gana. Em notava molt cansat, el Galera ja m'havia deixat enderrera i jo estava sol. Anava pujant i m'han començat a avançar corredors, el tros que s'em ha fet mes dur a sigut del portet fins a queralt on he passat de la posició 5 a la 10 i on veia que no em refeia i no podia anar com realment jo volia. He passat per Queralt ben sol i al avituallament m'he perat a menjar i beure. Dreçera avall, quan era a sant Marc em giro i veig que estava ben sol que no venia ningú i que la posició no perillava, encara que si hagués perillat no hagués pogut lluitar-la perque em trobava bastant flac de forces. Ja la baixada pels carrers de sobre la plaça de sant Pere sabent que em quedava poc he vist que baixava de la 1:30 que era el que en principi pensava que faria, així que tampoc estava malament. Al final 1:29:01, la posició encara no la ser de segur però segurament el 10 o el 11. Ara estic una mica tocat amb bastantes molesties a la cama dreta, haviam demà com ho tinc, si estic recuperat seguiré amb l'entrenament i si em segueix com ara tindré que anar al Fisio. Pròxim objectiu la cursa del Riu Ripoll on fa ja 2 setmanes que estic inscrit perque no m'ha la volia perdre, llavors faré la Sant Silvestre de Berga que també ja estic apuntat i així tancarem l'any. Salut i km's!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada