diumenge, 12 de desembre del 2010

CURSA MUNTANYA DEL FARELL










Aquest matí he fet la cursa de muntanya del Farell de Caldes de Montbui per primera vegada. Dir que aquesta cursa estava molt ben organitzada, ja que en arribar allà hi havia habilitat un parquing bastant gran pels corredors i degut a que hi havien 961 corredors inscrits en un poble tant petit feia falta un lloc així per no haber-hi problemes. He anat cap a la sortida i m'he posat al darrera de l'Albert Comellas que també havia vingut a fer la cursa. La sortida ràpida i curva a l'esquerra tancada on per sort estava a les posicions capdavanteres i l'he pogut passar sense problemas, a partir d'aquí m'he posat a ritme a darrera de l'Albert i l'Antonio Sevillano, on volia intentar aguantar el seu ritme. La sorpresa per mi a sigut que a partir del km 1 a 3:28, m'he notat molt bé i he volgut fer un pas més i anar a buscar el grup de davant que ens portava uns 10 metres i havien uns 10 corredors, però hem començat a enfilar amunt i em costava seguir el ritme dels de davant, m'he quedat amb 3 corredors i hem fet un segon grup. El km 2 a 3:50 sortint del poble. El km 3 a 3:55 agafavem una carretera que ens portava cap a l'urbanització del Farell. El km 4 a 4:18 ja haviem deixat la pujada d'asfalt i hem agafat un camí de pista que ja no hem deixat fins al final de la cursa. El km 5 a 5:16, aquest km a sigut el pitjor degut a les fortes pendents que pujavem, aquí m'han atrapat el grup de darrera i m'han avançat, han sigut uns moments de debilitat que he passat, però quan hem treien uns 7 o 8 metres m'he girat i he vist que a darrera no venia ningú i que portàvem molta diferència amb els de darrera, de cop he agafat forces de no ser a on, però m'he tornat a enganxar amb l'Albert i els altres. El km 6 a 4:17 aquí hi havien diversos puja-baixa i jo cada vegada em trobava millor a dins el grup. El km 7 a 3:48, aquí l'Albert i un parell de corredors s'han quedat endarrera i jo m'he quedat "en tierra de nadie" ja que a davant s'havia estirat el grup. El km 8 a 4:01. El km 9 a 4:27, aquí a sigut el ùltim km de pujada i em començat a baixar. El km 10 a 3:29, he atrapat a un corredor i l'he avançat com si l'hagués doblat perque jo baixava com una bala. El km 11 a 3:08 a sigut el km més ràpid, he atrapat a l'Antonio Sevillano i l'he passat també com si fos molt fàcil. El km 12 a 3:25, aquí veia que el que tenia a davant estava bastant lluny però l'anava atrapant. El km 13 a 3:17, en aquest km ja entrant al poble he vist que la posició no perillava ja que a darrera no veia ningú i el de davant no em trobava amb més forces per intentar atrapal ja que ell també baixava molt ràpid. Al final he acabat amb un temps de 50:43, a la posició 14 de la general de uns 900 corredors i el 6é de la categoria senior. He acabat molt satisfet i amb ganes de seguir entrenant i millorant. Ara la semana que bé tornare a doblar, ja que faré la milla de Sant Vicenç de Castellet el dissabte i la pujada i baixada a Queralt el diumenge. El 26 ja m'he apuntat a la cursa del Riu Ripoll de Sabadell i per tancar el any com no faré la Sant Silvestre de Berga. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada