diumenge, 2 de gener del 2011

SANT SILVESTRE DE BERGA






Després de passar una semana de vacances he fet el divendres dia 31 de desembre la Sant Silvestre de Berga per segon any consecutiu. En aquesta cursa i tinc una estimació especial ja que la organitzem nosaltres des del club i aquest any vaig estar ajudant a montar el "xiringuito". Aquest any per això tenia una emoció extra i era que uns quants anavem disfrassats gracies al Xavi Batriu que se li va ocorre la gran idea de anar de pirates. Després de saludar a molta gent vaig anar cap a la sortida on volia intentar no perdre de vista els que serien clars candidats a estar davant i intentar seguir el ritme tot el que pogués. Sortida extremadament ràpida i on clarament es fa un trio a davant amb el Joan Freixa, el Rafa i un noi que tothom ens pensavem que pataria tard o d'hora. Uns metres endarrera hi havia el Dani, l'Albert i jo fent un segon grup. Al girar allà als bombers ja ens vam posar en fila de un i els 3 de davant cada vegada estaven mes separats. El km 1 a 3:12. Quan vam agafar el carrer del roser jo havia deixat endarrera l'Albert i m'havia avançat un corredor, a pocs metres veiem el Dani i el Rafa que ja havia perdut els 2 de davant. El km 2 a 3:35. Vam anar passant pels carrers i les posicions na variaven, jo veia el Rafa i el Dani que anavem junts i el Raich entre mig d'ells i jo. El km 3 a 3:10, va ser el més ràpid i on em vaig motivar i vaig arribar a l'altura del Raich. El km 4 a 3:44, arribant a l'institut, aquí em vaig quedar un pel atrassat a la rampa del Alberg de Berga i vaig perdre uns metres amb el Raich cosa que va aprofitar l'Albert que venia remontant per avançar-me i deixar-me endarrera en pocs metres. La recta de meta des de l'ambulatori, em va avançar un corredor aprofitant el baixon que tenia, pero els ultims metres vaig treure forces i el vaig tornar a avançar a pocs metres de l'arribada. El km 5 a 3:52. Al final vaig quedar el 7é de la general i 4t de la categoria amb un temps de 17:37 amb una mitja de 3:31 el km. Baixant aixi el temps de l'any passat de 18:40. Vaig fer la cursa disfrassat amb unes mitjes que molestaven una mica i un mocador al cap que me'l vaig treure el km 2, també anava d'estreno de sabates i plantilles, tot va anar bé. Ara el dia 9 m'he apuntat a un cros a Ripollet, n'he fet molt pocs i vull veure que tal se'm dona. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada