diumenge, 30 de gener del 2011

CURSA MONT RODON (MATADEPERA)

Aquest matí he fet la 4a edició de la cursa de muntanya de Matadepera i segon any consecutiu que la feia. L'any passat vaig quedar a la posició 54 amb un temps de 53:42 i anava amb l'intenció de baixar de 50 minuts. He baixat amb el Ramon Pera, L'albert Comellas, El Roger Cartes, L'albert i la Lidia de Navas. Ja em sabia el recorregut i he avisat de la seva duresa abans de la sortida. Només sortir ja ens hem col·locat al grup capdavanter, m'han passat uns 6 corredors hi m'he quedat sol totalment. Fins el km 8,5 era tot pujada i de bastanta duresa. El km 7 m'ha atrapat l'Albert Comellas i m'ha deixat endarrera ja que anava bastant fos el tram final de la pujada. Just abans d'arribar a d'alt de tot m'han passat 4 corredors més, encara que no els he perdut de vista, els tenia bastant aprop i s'havia que a la baixada jo anava molt ràpid. La baixada sigut bestial, he començat avançar corredors, entre ells l'Alber Comellas que m'ha animat a seguir apretant, i entrant al poble n'he passat a dos dels que s'havien escapat al principi, baixava molt ràpid fent els km a 3:01,3:11,3:27 i 3:18 els ultims 4 km. Al final he entrat a la meta a la posició 6é de la general amb un temps de 47:58 superant en qüasi 6 minuts el temps de l'any passat. Molt motivat, ja que sabia que la muntanya no era lu meu però de tant en tant m'agrada fer-ne alguna. Ara no faré cap cursa la semana que bé deixant aixi descansar el cos en el tema curses fins a la mitja de Gavà d'aqui a 2 semanes. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada