diumenge, 30 de gener del 2011

CAP DE SEMANA DEL 22 I 23 DE GENER

CURSA DE POLINYÀ I CURSA DEL BARRI DE SANT ANTONI
Un altre cop dues curses en un cap de setmana. El dissabte 22 vaig fer la cursa de Polinyà de 9,5 km que transcorria per camins forestals al costat del poble. Vaig anar-hi amb el Ramon Pera de Puig-Reig ja que la xicota treballava. Vam correr tots dos i ens havia apuntat un company que vaig coneixer per internet que era del poble per no tingué que llevan-se d'hora i poder arribar tranquilament 40 minuts abans de la sortida. La cursa era gratuïta i per tant els 20 minuts que ens van tindre esperant a la sortida de més no es motiu tampoc de protesta ja que no t'han cobrat res, com tampoc l'avituallament que va resultar no ser-hi al km 5, jeje! La sortida molt ràpida i el que em va sorprendre es que no tivava ningu a davant, només uns quants nens que se'ls hi va acabar la gasolina als 500 metres, però va resistir un que al final va ser el que va guanyar. Jo vaig fer tota la cursa veient el cotxe policia cosa que no m'havia passat mai i que em va motivar molt, quan ja encaravem cap a Polinyà per acabar la cursa anava amb un corredor el 5 i 6, a 200 metres del final vaig apretar i ell no em va discutir l'esprint i finalment vaig quedar 5é de la general i 3er de la categoria Absoluta. Jo per edad entrava a la categoria juvenil i hagués quedat 1er de la categoria pero el que ens va apuntar ho va fer tots a la absoluta i el Ramon hagues quedat 3er dels vetaranos, però finalment vam quedar molt contents ja que ell es va trobar bé i jo em vaig endur copa per segona cursa consecutiva des de que a començat l'any.

El Diumenge vam baixar a Barcelona a fer la cursa del Barri de Sant Antoni amb el Joan Freixa, el Rafa i la Jessi. Volia baixar la marca que tenia en 10 km que era 36:59 a la cursa del Riu Ripoll que vaig fer el dia de Sant Esteve. Anava molt motivat i al escalfar vaig notar que les cames estaven en perfecte estat i que no es resentien de la cursa del dia abans. Vaig anar cap a la sortida i no em va costar gaire posar-me al cap davant ja que hi havien calaixos per la sortida i jo estava amb el temps dels de davant. Sortida ràpidissima i intento posar-me a ritme del Jose (la meva llebre de la milla de Sant Vicenç) que ell volia fer 35 pelats i jo volia baixar de 36. El km 3 vaig començar a fer la goma i em costava molt seguir el ritme que era inferior a 3:25 el km i notava que no el podria aguantar tota la cursa. Vaig perdre'l i a partir de aquí vaig fer la cursa mirant el garmin tota l'estona el ritme que anava, però m'havien avisat que no era gaire fiable ja que els pisos son bastant alts i no agafa bé la señal. Quan vaig passar el km 9 em vaig adonar que si apretava baixaria de 36 i aixi va ser, vaig apretar fort avançant a varis corredors i vaig entrar a meta amb un temps de 35:50 fent nova marca personal. A la posició 71 de la general de 3232 corredors totals. Molt satisfet i amb ganes de seguir entrenant per baixar el temps de la mitja (1:20:55) en la mitja de Gavà el pròxim 13 de Febrer. He parlat amb un company que farà de llebre de sub 1:20 a Gavà i miraré de intentar aguantar el ritme. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada